سنگ شکن معدن

فیلم تست تولید سنگ شکن بوهرینگر HS

سنگ شکن های بوهرینگر hs به عنوان سنگ شکن اولیه و ثانویه با قابلیت بسیار بالا در خردایش کانی های سخت با ظرفیت تولید بیشتر در معادن سنگ آهن، شن و ماسه، سیلیس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

این دستگاه به واسطه طراحی منحصر بفرد، امکان استفاده در معادن متنوع با تولید بیشتر مصالح و راندمان بسیار بالا همراه با کاهش هزینه نگهداری نسبت به دستگاه های مشابه را فراهم می سازد.

روتور دیسکی بسیار مستحکم دستگاه با قطر بالا و داشتن وزن زیاد، گشتاور وانرژی فراوانی ایجاد می کند، که موجب یکنواختی دور روتور و عدم تغییر سرعت چرخش در هنگام ضربه به بار وحداقل مصرف انرژی الکتریکی می گردد. محور این روتور بر روی یاتاقان ها و رولبرینگ ها درگردش است و به لحاظ داشتن سیستم گردگیر مخصوص، ضمن محافظت آنها از ورود گرد و غبار، امکان حداکثر دستیابی به گریس را برای رولبرینگ فراهم می نماید.چکش های این غول خردایش نیز از جنس های ML,MN,NI,CR, HSبسته به نوع کانی های معدن انتخاب می شوند.

این شرکت با بهره گیری از تامین کنندگان معتبر خارجی و داخلی و ارتباط مستقیم با کارخانجات تولید قطعات و ماشین آلات خطوط تولید شن و ماسه ، آسفالت و انواع بچینگ ، تجهیزات مورد نیاز را طراحی و تامین وهمچنین قطعات یدکی سنگ شکن بوهرینگر آلمان سنگ شکن کوبیت، سنگ شکن فکی، چکش کوبیت، سرند، هیدروکن، ماسه سازها و تجهیزات دیگر ضد سایش ازجمله چکش سنگ شکن کوبیت(ضربه ای) و شانه ثابت و متحرک سنگ شکن فکی، توری سرند، لاستیک نوارنقاله و غیره را تهیه می نماید.

مشخصات سنگ شکن بوهرینگر Hs

سرعت چرخش روتور نسبت به متغیرهای سختی سنگ، حداکثر اندازه ورودی و دانه بندی محصول نهایی از۴۵۰ تا ۷۰۰ دور در دقیقه قابل تنظیم می باشد.این مدل سنگ شکن ها دارای سه سری سندان قابل تنظیم (حتی درحد میلیمتر) بوده که بطور مجزا از یکدیگر عمل می نمایند و امکان کنترل کامل دانه بندی محصول خروجی را فراهم نموده و قادر به تولید مصالح با دانه بندی استاندارد، چند وجهی و پیوسته می باشد.

سندان بالا یکپارچه ساخته شده از فولاد منگنزی و سندان وسط و پایین ساخته شده از بدنه آهنی که توسط کفشک های ضد سایش منگنزی یا نایهارد پوشش شده اند. کلیه قطعات فرسایشی دستگاه اعم از چکش ها، سندان ها ولاینینگ های محافظ بدنه از جنس فولاد آلیاژی ریخته گری با استهلاک کم ودارای عمر طولانی تهیه شده است که اغلب آنها در دو یا چند لبه قابل استفاده می باشند.

بدنه متحرک دستگاه با سیستم لولائی یا کشویی و توسط یک سیستم هیدرولیکی قوی کاملاً باز شده و امکان تعویض قطعات فرسایشی را به راحتی مقدور می سازد.سنگ شکن های بوهرینگر آسیا ماشین در مدل هایhs7 ,hs10 ,hs11 hs12 ,hs14 ,hs16 و غیره ساخته می شوند.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا