ماسه ساز

فیلم ماسه ساز دو طرفه غول پیکر

ماسه ساز دو طرفه

دستگاه ماسه ساز دو طرفه غول پیکر برای خرد کردن سنگ های کوهی و سنگ های نرم مناسب است. سایز مناسب برای ورودی این دستگاه بین صفر تا 150 میلیمتر می باشد و سایز محصول خروجی دستگاه ماسه ساز دو طرفه غول پیکر بین صفر تا 8 میلیمتر می باشد. میزان بار مفید دستگاه ماسه ساز دوطرفه 60 تن در ساعت است.

نوشته های مشابه

روتور دستگاه کوبیت ماسه ساز دو طرفه شرکت آسیا ماشین دارای 4 تیرک از پره های ضد سایش با ضخامت 60 میلیمتر ساخته می شود، که به دلیل وزن کافی و بالانس مناسب، دستگاه راندمان بالایی را ارائه می دهد. انواع مشابه این دستگاه با 3 تیرک ساخته می شود.

تفاوت ماسه ساز دو طرفه غول پیکر با سایر ماشین آلات

تفاوت ماسه ساز دو طرفه با دیگر دستگاه های ماسه ساز ( مانند ماسه ساز هیدروکنی که از منتل 2 و کانکیو 2 یا 4 و 2 استفاده می کنن ) تولید بسیار بیشتر است. به صورتی که دستگاه ماسه ساز دو طرفه همان گونه که در بالا ذکر شد در هر ساعت 60 تن بار خروجی می دهد در صورتی که دیگر دستگاه های ماسه سار 20 تا 25 تن بار تحویل می دهند.

تفاوت دیگر در اندازه بار ورودی می باشد. در سایر دستگاه ها مانند هیدروکن حداکثر اندازه بار ورودی 7 سانتیمتر می باشد در صورتی که بار ورودی دستگاه ماسه ساز دو طرفه حداکثر تا 15 سانتیمتر می باشد.

یکی دیگر از محاسن دستگاه ماسه ساز دوطرفه غول پیکر نصب به سایر ماسه سازها این است که شما نمی توانید بار خیس به دیگر دستگاه های ماسه ساز وارد کنید این کار باعث خفه شدن دستگاه یا بریدن شفت دستگاه می شود در صورتی که شما در دستگاه ماسه ساز دوطرفه این محدودیت را ندارید.

از مزیت های این دستگاه می توان به این نکته اشاره کرد که شما می توانید یک روز از یک طرف دستگاه استفاده کنید و روز دیگر از طرف دیگر دستگاه که این امر باعث پایین امدن شدید استهلاک دستگاه شده و کارایی دستگاه را افزایش می دهد .

جهت شناساندن بهتر این نوع ماسه ساز،  فیلمی از نحوه عملکرد این دستگاه تهیه شده است که برای شما به نمایش می گذاریم.

مزایای ماسه ساز دو طرفه

  • چکشها در 3 شیار خشاب با 6 لبه برای شش نوبت کار قابل عوض کردن است و تا 80 ‏درصد مورد استفاده قرار میگیرند.‏
  • ‏دستگاه با وجود تعداد زیادی سطح برخورد در سرعتهای بالا ، از قدرت خورد کنندگی ‏بالایی برخوردار است.
  • ‏دستگاه برای تنظیم کردن دانه بندی بار خروجی، مجهز به پیچهای تنظیم است.‏
  • ‏دستگاه به دلیل اینرسی نسبتا بالای روتور نیاز به نیروی محرکه کمتری دارد.‏
  • ‏چکش ها در این دستگاه در مدت زمان کمی تعویض می شوند.‏
  • ‏قطعات مصرفی زیاد بوده و دارای قیمت مناسبی می باشند.‏
  • ‏این دستگاه برای خردایش سنگهای سخت مناسب می باشد.‏

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا