سنگ شکن فکی

مدل جدید از سنگ شکن فکی معدن

سنگ شکن فکی

سنگ شکن دستگاهی است که برای کم کردن میزان سنگ های بزرگ و ناهماهنگ در سنگ های کوچکتر ساخته شده است. حتی این دستگاه می تواند برای تغییر شکل و یا تغییر اندازه ی مواد زائد استفاده شود تا کار بازیافت را راحت تر کند. این دستگاه دوسطح موازی و یا مماس دارد که توسط این سطوح فشار مناسب را به سنگ یا جسم مورد نظر وارد می کند تا با خرد شدن مولکول های آن به اندازه استاندارد مورد نیاز برسد.درعملیات استخراج معادن از سنگ شکن ها استفاده می شود.

نوشته های مشابه

بسته به اندازه خرد شدن مواد اولیه سنگ شکن ها را طبقه بندی می کنند؛ سنگ های درشت با استفاده از سنگ شکن های اولیه و ثانویه خرد می شوند و سنگ شکن های سوم و کواترنر سنگ ها را به درجه بندی دقیق تری می رسانند. بعد از کار سنگ شکن ها درصورت نیاز به کاهش اندازه بیشتر از فرز استفاده می شود. مراحل خرد شدن سنگ ها در معدن عمدتا بصورت زنجیره ای توسط چند دستگاه انجام می شود. مثلا یک خط پردازش در معدن ممکن است شامل یک‌ سنگ شکن باشد که توسط آسیاب و بعد آسیاب توپ تشکیل شده است.

مواد اولیه عمدتا توسط بیل مکانیکی یا کامیون در قیف سنگ شکن ریخته می شوند و این قسمت دارای این امکان است که ذرات کوچک را از دور خارج کند تا در ماشین های پایین دست کنترل شود و با این کار عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد.

مشخصات سنگ شکن فکی معدن

سنگ شکن فکی معدن مدل جدید ماشینی سنگین است که سیستم فشرده سازی دارد. جنس قاب اصلی عمدتا از چدن یا فولاد است. سنگ شکن فکی ازیک قسمت فکی متحرک و یک قسمت فکی ثابت تشکیل شده است. جنس این صفحات از استیل سخت ساخته شده است و هر دو صفحه می تواند ساده ویا موج دار باشد.

سنگ شکن فکی معدن مدل جدید دستگاهی است که برای کم کردن میزان سنگ های بزرگ و ناهماهنگ در سنگ های کوچکتر ساخته شده است. دستگاه سنگ شکن فکی معدن مدل جدید ماشینی سنگین است که سیستم فشرده سازی دارد. جنس قاب اصلی عمدتا از چدن یا فولاد است.

قسمت متحرک این دستگاه مواد را در برابر قسمت ثابت فشرده می کند تا به اندازه دلخواه برسد. این فشار توسط صفحه فلزی، شافت برقی و موتکر رانندگی ایجاد می شود. این نوع سنگ شکن در مرحله اولیه خرد کردن مواد در سنگ، شن و ماسه سنگ، استخراج معادن و بازیافت، مصالح ساختمانی و صنایع شیمیایی استفاده دارد. بسته به نوع کاربرد سنگ شکن فکی معدن مدل جدید در شکل های ثابت، قابل حمل باچرخ وجود دارد.

حتی این دستگاه میتواند برای تغییر شکل و یا تغییر اندازه ی مواد زائد استفاده شود تا کار بازیافت را راحت تر کند. دستگاه سنگ شکن فکی معدن مدل جدید در مجموعه اولیه خط خردایش به عنوان سنگ شکن اولیه محسوب می‌ شود که با داشتن  که با داشتن دهانه بزرگ به سایزهای مختلف 60 * 40 – 80 * 55 – 60 * 90 – 100 * 80 – 110 * 90 – 110 * 125 و… عمل خرد کردن سنگ را انجام می دهد.

 عملیات استخراج معادن از سنگ شکن ها استفاده می شود. بسته به اندازه خرد شدن مواد اولیه سنگ شکن ها را طبقه بندی می کنند؛ سنگ های درشت با استفاده از سنگ شکن های اولیه و ثانویه خرد می شوند و سنگ شکن های سوم و کواترنر سنگ هارا به درجه بندی دقیق تری می رسانند.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا