سنگ شکن فکی

قطعات یدکی سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی

برای آشنایی بیشتر با دستگاه سنگ شکن فکی، قطعات تشکیل دهنده این دستگاه را برای شما معرفی می کنیم:

نوشته های مشابه

منتل دستگاه سنگ شکن فکی از مهم ترین قطعات یدکی است که وظیفه خردایش سنگ را در سنگ شکن فکی به عهده دارد. منتل سنگ شکن فکی در معرض سایش شدید قرار داشته و یک قطعه قابل تعویض است. قطعه منتل از منگنز مولیبدن دار ساخته شده و توسط یک مهره سفت شونده از بخش بالایی در جای خود نگه داشته می شود. منتل در معرض سایش قرار داشته و جهت بهینه سازی تولید و محافظت از قطعات داخلی دستگاه، باید به صورت دوره ای و متناسب با جنس سنگ ورودی و میزان تولید ماهانه تعویض شوند. بسته به اندازه دستگاه سنگ شکن فکی، ظرفیت تولید و تنظیم سایز بار خروجی، کانکیو و منتل مشخص بسته می شود.

کانیکو دستگاه سنگ شکن فکی یک قطعه مهم در عملیات خردایش سنگ شکن فکی است که وظیفه خردایش سنگ را در دستگاه سنگ شکن فکی به عهده دارد. قطعه کانکیو از جنس فولاد منگنزی و فولاد منگنزی مولیبدن دار ساخته می شود و برخلاف منتل که حرکت چرخشی خارج از محور دارد، کانکیو یک قطعه ثابت است. در هر سنگ شکن فکی، بسته به اندازه سنگ شکن، ظرفیت و سایز بار خروجی‌، منتل و کانکیو مشخصی بسته می شود.

تاپشل از فولاد ریخته شده و سخت کاری شده ساخته می شود. تاپشل یک قطعه سه بازوی و یا دو بازویی است. بخش روانکاری که بوش اسپایدر روی آن بسته می شود توسط یک کاسه نمد با قابلیت الاستیک بسته می شود. یاتاقان می تواند از بیرون تاپشل روانکاری شود.

شفت اصلی از فولاد mo ۴۰ سخت کاری شده ساخته می شود، پایین شفت اصلی یک کف گرد عدسی برنزی بسته می شود. شفت اصلی سنگ شکن فکی را متناسب با سایز هد سنتر در می آورند. طراحی قطعه شفت با وزن بالا و طول کم، باعث طولانی تر شدن عمر کارکرد آن می شود.

بوش اسپایدر از فولادی ریخته تولید می شود و جهت مهار کردن شفت اصلی بر روی منتل بسته می شوپ.

دنده پینیون که به شفت پینیون ارتباط دارد، سر آن دارای دنده های مارپیچ مخروطی بوده و همان طور که از انتهایش حرکت دورانی را دریافت می کند، از قسمت دنده مارپیچی خود این حرکت را به کرانویل انتقال می دهد.

سایت آنلاین عرضه لوازم یدکی سنگ شکن

اگر شما قصد خرید و تهیه بهترین نمونه های انواع سنگ شکن در بهترین کیفیت و قیمت هستید حتما از انواع دستگاه سنگ شکن موجود در سایت آنلاین عرضه مستقیم لوازم یدکی سنگ شکن دیدن فرمایید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

سایت آنلاین عرضه مستقیم لوازم یدکی سنگ شکن داخلی و خارجی که از سال ها پیش فعالیت خود را در زمینه واردات و فروش و پخش انواع لوازم یدکی دستگاه های سنگ شکن بصورت رسمی آغاز کرده و توانست یکی از بهترین سایت آنلاین عرضه مستقیم لوازم یدکی سنگ شکن در عرصه صنعت معدن شود.

با ما در ارتباط باشید:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا